עובד/ת יקר/ה
חברת אלעד מערכות מובילה בתחום פיתוח מערכות מידע ומתן שירותי כ"א מקצועי בתחום טכנולוגיית המידע.
החברה שואפת להישאר חברה מובילה בתחומה ע"י הצעת ערך גבוה התואם את ציפיות לקוחותיה ואף עולה עליהן.
מדיניות האיכות של החברה הוגדרה כדי להשיג מטרה עיקרית אחת: שיפור רמת שביעות רצון הלקוחות.
הנהלת החברה שואפת לשפר באופן מתמיד את רמת איכות המוצרים, הפתרונות, השירות ועמידה בלוחות זמנים, ומצפה מכל עובדי החברה לקחת חלק במאמץ זה.
ההצלחה תושג באמצעות הקשבה לצורכי הלקוחות וביכולת החברה לספק להם:
פתרונות ומוצרים: פתרונות טכנולוגיים, מערכות מידע ושירותים ברמת איכות גבוהה ובהתאם לדרישות הלקוח.
לוחות זמנים: תכנון ובקרה על התקדמות הפרויקט עפ"י מתודולוגיות ניהול וביצוע מעקב ביצוע בהשוואה לתכנון.
איכות שירות: רמה מקצועית במענה לשאלות, אדיבות, מענה בזמן קצר ובהתאם לציפיות הלקוח.
הנהלת החברה מאמינה, שרמת איכות גבוהה תלויה במשאב האנושי ובשיטות עבודה מתאימות. לפיכך, הוחלט להגדיר עקרונות כמפורט:
משאב אנושי באיכות גבוהה, בסיס להצלחה: הנהלת החברה רואה במשאב אנושי איכותי, בסיס מהותי לצמיחה והצלחה עתידית. לפיכך היא פועלת להשגת:
- שיפור הרמה המקצועית, הידע והכישורים של המשאב האנושי על-ידי השקעת משאבים בהדרכות, למידה, עדכון ושימוש במתודולוגיות ניהול.
מתודולוגיות ושיטות מתאימות, תשתית להצלחה: הנהלת החברה רואה במתודולוגיות ושיטות טובות תשתית חשובה, שתבטיח איכות ברמה גבוהה ויכולת לספק בזמנים מתוכננים.
- תהליכים ברמת איכות גבוהה – שיפור איכות תהליכים באופן יזום מבוסס נתונים ומידע עדכני.
דגן הלוי, מנכ"ל